DLA KOGO
Menadżerów biznesu współpracujących z IT budujących usługi i produkty zależne od oprogramowania, odpowiadających za jakość usług i zadowolenie klientów.
CEL
DevOps bezwzględnie jest przyszłością IT w erze biznesu cyfrowego, brak jednak jest jego ostrej i prawidłowej wykładni. Szybko też stał się buzzwordem handlowym wzmacniającym sprzedaż rozwiązań software’owych mających tyle wspólnego z DevOps, co obrazy Beksińskiego z optymizmem. Firmy doświadczają długotrwałych procesów wdrożenia tej metody, gdzie często samo ustalenie definicji i rozumienia trwa wiele miesięcy.
Niestety praktyka rynkowa pokazuje, że wdrożenia takie, poddane obiektywnej wycenie, nie przynoszą wymiernych korzyści (dla) organizacji, a wręcz jej szkodzą z przyczyny wzrostu rotacji pracowników, podwyżek („DevOps Engineer”, to lepiej opłacany etat niż administrator systemowy), a także komplikacji architektur i stosu technologicznego.
PROGRAM SZKOLENIA
- Dyskusja czym DevOps jest, a czym nie jest i dlaczego ma bezwzględny sens dla biznesu
- Ustalenie cech prawidłowego wdrożenia i miar sukcesu dla biznesu
- Jakie elementy DevOps służą zapewnieniu jakości i dlaczego biznes powinien mieć je na uwadze?
- Architektura DevOps organizacji, wymagania dla biznesu (ze strony IT) i vice versa.
- Przykładowa realizacja produktu, usługi i tradycyjnie ujętego projektu w metodyce DevOps
- Jak ocenić, że idziemy dobrą drogą i dobrze wydajemy pieniądze?